وان‌دگری

خیز بلند امارات برای بیمه دارایی‌های دیجیتال / همکاری وان‌دگری هنگ‌کنگ با شرکت بیمه دوبی

https://faraabime.com/p=436

شرکت بیمه وان‌دگری قصد دارد از طریق همکاری با شرکت بیمه دبی، عملیات تجاری خود را در بازار امارات گسترش بدهد. این تعامل در چارچوب اقدامات گسترده‌تر هنگ‌کنگ برای تقویت روابط تجاری خود در منطقه خاورمیانه صورت می‌گیرد.

وان‌دگری که نخستین بیمه‌گر مجازی هنگ‌کنگ به شمار می‌آید، با همکاری شرکت بیمه دبی، مجموعه‌ای از بیمه‌نامه‌های مختلف را عرضه خواهد کرد که الزامات چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال که از سوی مرجع نظارت بر دارایی‌های مجازی دبی تنظیم شده، برآورده خواهد کرد که شامل بیمه جرایم تجاری، بیمه غرامت حرفه‌ای و بیمه مدیران و کارکنان خواهد بود.

به‌گفته یکی از بنیان‌گذاران وان‌دگری، در چارچوب این همکاری این شرکت و شرکت بیمه دبی شرکت‌های فعال در حوزه دارایی‌های دیجیتال را به‌صورت مشترک بیمه خواهند کرد. آغاز فعالیت وان‌دگری در امارات به‌معنای راه‌اندازی دفتری جدید در دبی و جذب نیروی کار محلی است. این مشارکت با استراتژی رشد اقتصادی امارات و علاقه این کشور به کسب تخصص در زمینه دارایی‌های دیجیتال نیز مطابقت دارد.

خدمات بیمه دارایی دیجیتال وان‌دگری، که «وان‌اینفینیتی» نامیده می‌شود، در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. خدمات این اینشورتک مشاغلی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال و ارائه‌دهندگان کیف پول دیجیتال را پوشش می‌دهد.

البته این شرکت با توجه به مشکلات ناشی از ماهیت ناپایدار ارزهای دیجیتال، رویکرد محتاطانه‌ای در پیش دارد و طی دو سال گذشته فقط یک‌چهارم از درخواست‌ها را پذیرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *