بیمه معلم

حمایت قاطع بیمه معلم از جامعه فرهنگیان کشور / جشنواره‌‌ تخفیف فروش بیمه‌نامه به مناسبت روز معلم

https://faraabime.com/p=1047

نقش معلمی نقشی تعیین‌کننده در شکل‌گیری هویت‌های فردی و جمعی انسان‌هاست. بنابراین معلمی شأنی زیرساختی و توسعه‌ای دارد چون موضوع کار و حرفه معلم تربیت علمی و منش انسان‌هایی است که آینده‌سازان جوامع هستند و تنها جوامعی قادر خواهند بود به تمدن و توسعه و پیشرفت دست یابند که به منابع زیرساختی انسانی و از جمله مهم‌ترین آنها به معلمان توجه ویژه داشته باشند.

در این میان آنچه بیش از هر رویکردی سوای بحث رتبه‌بندی و … اهمیت دارد همکاری دولت و صنعت بیمه کشور برای اعتمادسازی از گروه وسیع فرهنگیانی است که در این سال‌ها فقط در ورای لوایح و طرح‌ها از امکانات حمایتی برخوردار بوده‌اند؛ همان هدفی که امروز بیمه معلم برای آن هدف‌گذاری‌های بسیاری دارد و به هر طریقی حمایت خود از این جامعه فرهیخته را اعلام می‌دارد.

جشنواره‌ای برای تمامی فرهنگیان

بیمه معلم این روزها به مناسبت ۱۲ اردیبهشت؛ روز بزرگداشت مقام معلم، در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، ۷۵ تا ۹۰ درصد تخفیف به فرهنگیان کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، تخفیف‌‌های بیمه‌ای ویژه فرهنگیان کشور از تاریخ ۱۲ تا ۳۱ اردیبهشت در رشته‌های ثالث و بدنه خودرو، حوادث انفرادی و آتش‌سوزی اعمال خواهند شد.

شرکت بیمه معلم در رشته شخص ثالث تخیف مازاد مالی تا ۹۰درصد و تخفیف گروهی ۲.۵ درصد را در نظر گرفته است. در رشته بیمه بدنه خودرو نیز تا ۸۰ درصد تخفیف علاوه بر تخفیفات متعارف در نظر گرفته شده است.

در زمینه پوشش حوادث انفرادی نیز بیمه معلم برای جامعه فرهنگیان فرصت خاصی ایجاد کرده است که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

در پوشش بیمه آتش‌سوزی مشتمل بر آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار، زلزله، سیل، توفان و ترکیدگی تاسیسات آب نیز بیمه معلم با ارائه دو طرح متفاوت برای جامعه فرهنگیان پیشنهادهای ویژه‌ای دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، تمامی فرهنگیان می‌توانند در بازه زمانی مشخص‌شده تا پایان اردیبهشت‌ماه با مراجعه به تمامی شعب و نمایندگی های رسمی شرکت بیمه معلم در سرتاسر کشور از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *