انجمن ژنو

در نظرسنجی اخیر انجمن ژنو تصریح شد/ مشتریان در طلب راه‌حل‌های نوآورانه بیمه‌گران

https://faraabime.com/p=509

نظرسنجی جدید انجمن ژنو حاکی از آن است که مشتریان بیمه در سراسر جهان، در مواجهه با ریسک‌های فزاینده، از بیمه‌گران راه‌حل‌هایی را می‌طلبند که از فراتر از پوشش‌های بیمه‌ای مرسوم باشند. گزارش انجمن ژنو که با عنوان «ارزش بیمه در فضای ریسک در حال تغییر» منتشر شده، برخی از نگرانی‌های مشتریان بیمه را در شش بازار بزرگ جهان، یعنی آمریکا، چین، ژاپن، انگلیس، فرانسه و آلمان، منعکس می‌کند.

نظرسنجی انجمن ژنو نشان می‌دهد که با تداوم ناپایداری‌های ژئوپلتیک، ریسک‌های اقلیمی و پیشرفت‌های فناوری، ریسک سیستمی روبه‌افزایش است و در نتیجه، مدل‌های بیمه‌ای متداول باید تغییر کنند. یکی از یافته‌های اصلی این نظرسنجی نگرانی روبه‌افزایش درمورد بیمه‌پذیری در آینده، به‌ویژه در برابر فجایع طبیعی، طول عمر و ریسک‌های سایبری است.

بیش از ۵۰درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده، تهیه‌کردن بیمه دشوار و حتی ناممکن خواهد شد. برای برطرف‌کردن این نگرانی، بیمه‌گران می‌توانند با ارائه خدماتی که از خدمات انتقال ریسک مرسوم فراتر برود، نقش مهمی ایفا کنند. این خدمات می‌تواند شامل مشارکت فعال در پیش پیشگیری از خطر و همکاری با دولت‌ها برای مقابله با شدیدترین خطرها باشد.

طبق این نظرسنجی، بیش از ۸۰درصد از مشتریان بیمه به خدمات جدید پوشش ریسک ابراز علاقه کرده‌اند که نشان‌دهنده تقاضای روبه‌رشد برای راه‌حل‌های مدیریت ریسک جامع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *