شرکت Novidea

گزارش شرکت Novidea از وضعیت فناوری بیمه مدرن / تغییر ۷۵ درصدی پلتفرم‌های مدیریت فناوری تا سال آینده

https://faraabime.com/p=727

شرکت Novidea در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که تا سال 2025، 75درصد از سازمان‌های بیمه‌ای پلتفرم‌های مدیریت فناوری خود را تغییر خواهند داد و 99درصد نیز برنامه‌هایی برای تغییر فناوری‌های اصلی خود دارند.

به گفته اریک آیالا، مدیرعامل شرکت Novidea، رهبران صنعت بیمه در حال اتخاذ تصمیمات استراتژیک‌تر در مورد سیستم‌های مدیریت اصلی خود به منظور ارائه ارزش بیشتر به مشتریان هستند. 41درصد از مدیران مورد بررسی گفته‌اند که این موضوع اولویت اصلی آنهاست و 46 درصد نیز آن را دومین اولویت خود بیان کردند. سلف‌سرویسی و دسترسی‌ آسان برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان ضروری است.

در حال حاضر، تنها 32درصد از سازمان‌های بیمه‌ای می‌گویند فناوری فعلی آن‌ها به مشتریان امکان می‌دهد در هر زمان و از هر کجا به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. یعنی در سوی مقابل 68 درصد یا دسترسی ندارند یا دسترسی محدودی دارند.

با این حال خبر خوب این است که اکثر مدیران مورد بررسی ما از پیش برنامه‌ای را برای کنار گذاشتن ابزارهای قدیمی، ادغام دسته‌های فناوری پراکنده خود و تمرکز بر راه‌حل‌های مدرن که به ایجاد ارزش، کاهش موانع و افزایش دسترسی‌پذیری کمک می‌کنند، در نظر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *